Tappat eller glömt

Glömde du något på bussen? Vi har olika trafikföretag som kör bussarna och därför har vi ingen samlad plats för allt hittegods. Kontakta vår kundservice för att få veta vilket trafikföretag som körde just din resa.


Ring Dalatrafiks kundservice

När du ringer kundservice är det bra om du förbereder dig med att tänka igenom vilken dag, linje och tid du åkte.

Telefon: 0771-95 95 95
Telefontid: vardagar kl. 7.00-18.00 
E-post: kundservice@dalatrafik.se

Ring direkt till trafikföretaget

Har du tappat eller glömt något i stadstrafiken i Avesta, Borlänge, Falun, Ludvika eller Mora kan du vända dig till trafikföretaget som körde.

Avesta

Västanhede Trafik
Telefon: 010-495 29 20
Måndag-fredag: kl. 7.30-13.00 och 13.30-16.00

Borlänge

Keolis
Telefon: 0243-21 45 01
Måndag-fredag: kl. 9.00-14.00
E-post: hittegods.falunborlange@keolis.se

Falun

Keolis
Telefon: 023-479 01
Måndag-fredag: kl. 9.00-14.00
E-post: hittegods.falunborlange@keolis.se

Ludvika

Björks Buss
Telefon: 0240-140 55
Måndag-fredag: kl. 10.00-12.00

Mora

Siljan Buss
Telefon: 070-673 03 54
Måndag-fredag: kl. 9.00-14.00

Senast uppdaterad: 11 mars 2021