Translate
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Svenska English

Kundservice

Vi hjälper dig med att planera din resa och tar emot synpunkter på alla resor med linje- och servicetrafiken.

Trafikupplysning och frågor om en pågående resa
Du kan dygnet runt kontakta oss på telefon 0771-95 95 95 med dina frågor om när bussen går, vad resan kostar eller om din  buss i linjetrafik inte kommer. Vi ser till att du kommer fram till din slutdestination.

Om det gäller en flexresa eller annan anropsstyrd linjetrafik så kontaktar du Beställningscentralen på telefon 0774-44 00 00. 

Synpunkter
Vill du lämna synpunkter eller klagomål så kan du ringa helgfria vardagar mellan 07.00-18.00 eller skicka ett mejl.

Kundsynpunkter - Linjetrafik
Helgfria vardagar kl. 07.00-18.00
Telefon: 0771-95 95 95
E-post: kundservice@dalatrafik.se
Adress: Box 924, 781 29 Borlänge

Kundsynpunkter - Servicetrafik
Helgfria vardagar kl.07.00-18.00
Telefon: 0774-44 00 10
E-post: servicetrafik@dalatrafik.se
Adress: Box 924, 781 29 Borlänge